Shorba Franchise Neden Yükselişde
Denenmiş ve test edilmiş güçlü iş modeline sahip “Shorba Restaurantlar Zinciri” sahibi idol kadınlarımızdan İş insanı Sim Aslanoğlu zincir ağının beyni ve kalbidir. Başarısının yapısal sırrı, Franchise için uygun bir iş modeli yaratmasıdır.
İşin nasıl yükseleceğini iyi bilen restaurant ekonomisiyle ilgilenen biri.
Ekonomi Basın dernekleri başda olmak üzere yeni trendler üzerine oluşan derneklere üyeliği sayesinde gerek, Basın arkadaşlarından, yaptığı yenilikleri kamuya duyurma fırsatı yakalayan isim olmasından, gerekse zamanın ruhuna uygun düzenli güncellemeleriyle mükemmel menü tasarımlarına yeni özel yorumlar getirmesiyle, franchise alanlar günden güne artmaktadır.
Ekonomideki dalgalanmalar ve diğer düzensiz piyasa davranışı biçimleri durgunluk durumlarında analiziyle çıkış yol haritasını, optimum işletme güncel desteklerini franchise alanlarına sağlamaktadır.
“Müşteriyi sevmek ön koşul. Müşteriyi o zaman mutlu edersiniz, tekrar gelmelerini sağlarsınız” diyen Sim Aslanoğlu “Restaurant mutfağının kendine özel bir sistemi ve çalışma kuralları vardır prezentabl yer, yüzü ve gururudur. Müşteriler burada kendilerini rahat hissetmeliler. Bir müşteri restauranta girer girmez, hemen sizin yetki alanınıza girer. Yürümesi, ayakta durması, oturması ve nefes alması ne kadar rahat olacağından siz sorumlusunuz. Oturduğu sandalye, koltuk rahat olmalı, yüksek kaliteli havalandırma, hoş aromalar vs.” sözlerinden sonra, ilk planda Franchise hakkında bilgileri “Shorba, değişik franchising modelleri ile 2 farklı konsept sunmaktadır. Amaç, ürün kalitesini ve gelişimini sağlayacak doğru iş birliktelikleri gerçekleştirmektir.
Restaurant: 30 m2 ve üzeri, Corner: 15 – 30 m2 arası, Shorba franchise sistemi ile bayilerine Shorba’nın lezzetli çorbalarını farklı lokasyonlarda Shorba konseptinde dekore edilmiş restaurantlarda sunma olanağı sağlıyor. Bayilerine menü hazırlama desteği, ürün ve sunum eğitimleri, personel eğitimi, teknik destek, sipariş ve stok yönetimi program desteği ve marketing desteği veriyor.” Şeklinde özetliyor.
Shorba Restaurantda gördüklerimiz;
Lezzet ve stilin tutarlılığı, bu franchise'ları iş dünyasında tutan faktörlerden biri.
Her zaman yeni menü çorbaları test ederken ve denenmişleri dengede tutarak her adımda yenilikler yapmaları.
Restaurant yiyeceklerin besin değeri konusunda rehberlik sağlamadan franchise alanın bağımsız oluşu, çünki yiyeceklerin tamamının günlük taze oluşları.
Değerlerini ve ilkelerini anlayan franchise alanlarına sahip olmaları.
“Shorba Reataurantlar Zinciri sahibi iş kadını Sim Aslanoğlu Franchise konumunda yardımcı oluyor. Çok sayıda müşteriyi çeken önemli yerleri işgal etmeleri için yer seçimi konusunda tavsiyelerde bulunuyor. Böylece işletmenin sürdürülebilir, karlı bir operasyona dönüşmesini sağlamış oluyor.
Shorba Restaurant Zincir Franchise istekleri için Sim Aslanğolu’na nasıl ulaşalabilecekleri sorduğumuzda sim@shorba.com.tr adresden cevabı alıyoruz.
yilmazparlar@yahoo.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder